Головна
Home
За розробками радянських вчених виникнення  Києва припадає на кінець V ст. н.д. і визначається трохи більше ніж у 1500 років (див. История Киева. К-82, та цілий ряд інших видань). Методологічною основою для вирішення проблеми і часу виникнення міст є відоме марксистське положення коли “противоположность между городом и деревней начинается вместе с переходом от варварства к цивилизации, от племенного строя к государству...” (Маркс К., Енгельс Ф., тв., т.3, с.49). Звідси і висновки “нет никаких оснований начинать историю Киева с поселений так называемой, зарубинецкой культуры,  датируемым последними столетиями старой эры - первыми столетиями новой. Во-первых, материалы этого времени ни хронологически, ни культурно-исторически не смыкаются с последующим этапом, во-вторых, практически отсуствуют в исторической части города, и, в-третьих, относятся к первобытнообщиной эпохе в истории славян, когда о возникновении городских форм жизни не может быть и речи” (История Киева, К., 1982, с.52).

 Але ж на терені сучасного Києва знайдено дуже багато слідів згаданої зарубинецької культури, яка існувала  з III-II віків до н.д. до IV віку н.д. і носіями якої були ранньослов’янські племена. В цих же місцях є знахідки римських монет того ж часу. Виникає логічне запитання: що це були за поселення? Чи це було село, чи може прото-місто.

Як свідчить історик Геродот - сколотам, які жили біля річки Борисфен (Дніпро), елліни (греки) дали назву скіфи, а від першого скіфського царя минуло “як раз тисяча років”. Якщо ж був цар, то, логічно, було і царство, тобто держава. Таким чином, якщо вірити Геродоту, скіфи мали державність за XV століть до н.д. Геродот зазначає, що “від гавані борісфенітів, від неї і далі перший народ, ... це калліппіди, які є напів елліни і напів скіфи, над ними є інший народ, що називається алізонами. Вони і калліппіди взагалі мають такий спосіб життя, як і скіфи, але сіють і їдять пшеницю і цибулю та часник і сочевицю та просо. Над алізонами живуть скіфи ОРАТАЇ, які сіють пшеницю не для їжі, а на продаж”. Отож є держава, є торгівля, а наші “вчені-марксисти” стверджують, що міст не може бути, бо ще немає класового суспільства!? Мабуть дядьки та тітки вирощували пшеницю, приїздили на те місце, де колись (через багато віків) збудують Київ, торгували і продавали пшеницю, потім губили черепки і римські монети і щезали у віках. Можна також згадати про існування першої на землі землеробської держави Аратти з її протомістами, сучасниками прадавнього Вавилону, чого не хоче чомусь враховувати як радянська, так і пострадянська наука.

То ж, напевне, на терені сучасної України були великі міста, і одним з таких міст був Пра-Київ. До речі, Петро Комнацький, один з перекладачів “Влесової книги”, на підставі вивчення цієї визначної пам’ятки писемності нашого минулого, яка вперто ігнорується державними науковцями, вважає, що Київ заснований у 1243 році до н.д., тобто майже удвоє старший, порівняно з тим, що стверджує “сучасна” наука.

Можна лише дивуватися, як у даному питанні збігаються погляди двох донедавна антиподів - радянської науки і християнської релігії. Так відома легенда про св.Андрія Первозванного, яку вперше почав розповсюджувати у Києві грек-митрополит Іоан, що, буцімто, на  початку нашої доби св.Андрій був на київських горах, поставив хрест і сказав, що “тут буде велике місто”. Виникає одразу декілька  питань. Перше - якщо тут не було міста, то хто міг запам’ятати, що хтось приходив, і хто зберіг пам’ять саме про той хрест? Друге - чому про це згадали тільки через 1000 років, коли Київ став дуже відомим містом? Надзвичайно багато в християнстві відбувається “дивних” і “святих” речей через багато віків після описуваних подій.

Археологічні розкопки на терені сучасного Києва підтверджують знахідки залишків поселень - VIII-IV ст. до н.д.

Також є знахідки, які датуються періодом ранньої бронзи (першої половини II тисячоліття до н.д.) - це і діадема, і підвіски, і кільця. Є на терені Києва знахідки і трипільських поселень - це III тисячоліття до н.д.

А перші появи людини на терені сучасного Києва (у формі знайдених стоянок) датуються близько 20 тисяч років тому.

Тож виникає питання: чому так приваблювало людей це місце? Чи не було воно Святе ще задовго до біблійського початку Світу?! А може це святість самої Української землі? Тож ми  повинні  пишатись цією святою землею, яка починається з Києва і є Україною.

Людина, яка не має пам’яті, називається манкурт, або ідіот. Народ,  який не пам’ятає своєї історії, не має історичної пам’яті - мертвий. Ми не повинні бути ні першим, ні другим! Тим більше, що нам є чим пишатись у своїй історії!

Коментарі
Додати новий Пошук
Залишити коментар
Ім’я:
Email:
 
Тема:
 
:angry::0:confused::cheer:B):evil::silly::dry::lol::kiss::D:pinch:
:(:shock::X:side::):P:unsure::woohoo::huh::whistle:;):s
:!::?::idea::arrow:
 
Будь ласка, введіть перевірочний код, що Ви бачите на картинці.
Русская редакция: www.freedom-ru.net & www.joobb.ru

3.26 Copyright (C) 2008 Compojoom.com / Copyright (C) 2007 Alain Georgette / Copyright (C) 2006 Frantisek Hliva. All rights reserved."

 
Минулий місяць Травень 2017 Наступний місяць
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
week 18 1 2 3 4 5 6 7
week 19 8 9 10 11 12 13 14
week 20 15 16 17 18 19 20 21
week 21 22 23 24 25 26 27 28
week 22 29 30 31

Незабаром...

Нема подій
  Top