Головна
Home
За розробками радянських вчених виникнення  Києва припадає на кінець V ст. н.д. і визначається трохи більше ніж у 1500 років (див. История Киева. К-82, та цілий ряд інших видань). Методологічною основою для вирішення проблеми і часу виникнення міст є відоме марксистське положення коли “противоположность между городом и деревней начинается вместе с переходом от варварства к цивилизации, от племенного строя к государству...” (Маркс К., Енгельс Ф., тв., т.3, с.49). Звідси і висновки “нет никаких оснований начинать историю Киева с поселений так называемой, зарубинецкой культуры,  датируемым последними столетиями старой эры - первыми столетиями новой. Во-первых, материалы этого времени ни хронологически, ни культурно-исторически не смыкаются с последующим этапом, во-вторых, практически отсуствуют в исторической части города, и, в-третьих, относятся к первобытнообщиной эпохе в истории славян, когда о возникновении городских форм жизни не может быть и речи” (История Киева, К., 1982, с.52).

 Але ж на терені сучасного Києва знайдено дуже багато слідів згаданої зарубинецької культури, яка існувала  з III-II віків до н.д. до IV віку н.д. і носіями якої були ранньослов’янські племена. В цих же місцях є знахідки римських монет того ж часу. Виникає логічне запитання: що це були за поселення? Чи це було село, чи може прото-місто.

Як свідчить історик Геродот - сколотам, які жили біля річки Борисфен (Дніпро), елліни (греки) дали назву скіфи, а від першого скіфського царя минуло “як раз тисяча років”. Якщо ж був цар, то, логічно, було і царство, тобто держава. Таким чином, якщо вірити Геродоту, скіфи мали державність за XV століть до н.д. Геродот зазначає, що “від гавані борісфенітів, від неї і далі перший народ, ... це калліппіди, які є напів елліни і напів скіфи, над ними є інший народ, що називається алізонами. Вони і калліппіди взагалі мають такий спосіб життя, як і скіфи, але сіють і їдять пшеницю і цибулю та часник і сочевицю та просо. Над алізонами живуть скіфи ОРАТАЇ, які сіють пшеницю не для їжі, а на продаж”. Отож є держава, є торгівля, а наші “вчені-марксисти” стверджують, що міст не може бути, бо ще немає класового суспільства!? Мабуть дядьки та тітки вирощували пшеницю, приїздили на те місце, де колись (через багато віків) збудують Київ, торгували і продавали пшеницю, потім губили черепки і римські монети і щезали у віках. Можна також згадати про існування першої на землі землеробської держави Аратти з її протомістами, сучасниками прадавнього Вавилону, чого не хоче чомусь враховувати як радянська, так і пострадянська наука.

То ж, напевне, на терені сучасної України були великі міста, і одним з таких міст був Пра-Київ. До речі, Петро Комнацький, один з перекладачів “Влесової книги”, на підставі вивчення цієї визначної пам’ятки писемності нашого минулого, яка вперто ігнорується державними науковцями, вважає, що Київ заснований у 1243 році до н.д., тобто майже удвоє старший, порівняно з тим, що стверджує “сучасна” наука.

Можна лише дивуватися, як у даному питанні збігаються погляди двох донедавна антиподів - радянської науки і християнської релігії. Так відома легенда про св.Андрія Первозванного, яку вперше почав розповсюджувати у Києві грек-митрополит Іоан, що, буцімто, на  початку нашої доби св.Андрій був на київських горах, поставив хрест і сказав, що “тут буде велике місто”. Виникає одразу декілька  питань. Перше - якщо тут не було міста, то хто міг запам’ятати, що хтось приходив, і хто зберіг пам’ять саме про той хрест? Друге - чому про це згадали тільки через 1000 років, коли Київ став дуже відомим містом? Надзвичайно багато в християнстві відбувається “дивних” і “святих” речей через багато віків після описуваних подій.

Археологічні розкопки на терені сучасного Києва підтверджують знахідки залишків поселень - VIII-IV ст. до н.д.

Також є знахідки, які датуються періодом ранньої бронзи (першої половини II тисячоліття до н.д.) - це і діадема, і підвіски, і кільця. Є на терені Києва знахідки і трипільських поселень - це III тисячоліття до н.д.

А перші появи людини на терені сучасного Києва (у формі знайдених стоянок) датуються близько 20 тисяч років тому.

Тож виникає питання: чому так приваблювало людей це місце? Чи не було воно Святе ще задовго до біблійського початку Світу?! А може це святість самої Української землі? Тож ми  повинні  пишатись цією святою землею, яка починається з Києва і є Україною.

Людина, яка не має пам’яті, називається манкурт, або ідіот. Народ,  який не пам’ятає своєї історії, не має історичної пам’яті - мертвий. Ми не повинні бути ні першим, ні другим! Тим більше, що нам є чим пишатись у своїй історії!

Коментарі
Додати новий Пошук
Залишити коментар
Ім’я:
Email:
 
Тема:
 
:angry::0:confused::cheer:B):evil::silly::dry::lol::kiss::D:pinch:
:(:shock::X:side::):P:unsure::woohoo::huh::whistle:;):s
:!::?::idea::arrow:
 
Будь ласка, введіть перевірочний код, що Ви бачите на картинці.
Русская редакция: www.freedom-ru.net & www.joobb.ru

3.26 Copyright (C) 2008 Compojoom.com / Copyright (C) 2007 Alain Georgette / Copyright (C) 2006 Frantisek Hliva. All rights reserved."

 
Минулий місяць Квітень 2017 Наступний місяць
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
week 13 1 2
week 14 3 4 5 6 7 8 9
week 15 10 11 12 13 14 15 16
week 16 17 18 19 20 21 22 23
week 17 24 25 26 27 28 29 30

Незабаром...

Нема подій
  Top